Ook wij blijven niet achter met een kerstwens voor onze volgers! Afgelopen weekend kwamen we samen tijdens onze kerstbijeenkomst. Daarbij maakte @hermakunstfotografie een mooie nieuwe postfoto — en met de techniek van tegenwoordig hebben we daar natuurlijk iets leuks van gemaakt. Want ook afgelopen zaterdag lag er geen sneeuw in Gieten ![]()
![]()
Namens Post Gieten wensen we iedereen prachtige feestdagen en een waanzinnig mooi, gezond én veilig 2026 toe.
Begin je 2026 met een goed voornemen en wil je iets betekenen voor de samenleving?
We zijn nog altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers! Op 7 januari beginnen we weer met oefenen, dus je bent van harte welkom op de post vanaf 19.15 uur om eens een oefening mee te kijken.
Tussen kerst en oud & nieuw verschijnt op onze website — en natuurlijk ook op onze socials — ons jaaroverzicht 2025: maand voor maand met bijzondere uitrukken en andere momenten die ons zijn bijgebleven.
Fijne feestdagen en blijf veilig!